Forum Strona Główna
->
Zanim się zarejestrujesz
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Zasady, zmiany
----------------
Zanim się zarejestrujesz
Regulamin
Zmiany na Forum
Klan
----------------
Wieści
Klanowicze
Przemyślenia
Ally
Wyprawy
Screeny
Ekonomia
----------------
Matsy
Itemy
WTB
WTS
WTT
Questy i Skille
----------------
Opisy - 1sza profesja
Opisy - 2ga profesja
Inne questy
Lineage
----------------
O serwerze
Offtopic
----------------
Konkursy
Coś o realu
Klipy
Muzyka
Sztuka alternatywna
SPAM ^^
Wspomnienia
Archiwa
ShoutBox
----------------
Rozmowy w tloku
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dragon12
Wysłany: Śro 13:44, 12 Paź 2016
Temat postu:
Ja też.
Marcin
Wysłany: Wto 11:39, 23 Wrz 2014
Temat postu:
okej przeczytałem i będę pamiętał
Zulhianae
Wysłany: Wto 19:04, 02 Sty 2007
Temat postu:
a to ze Starcrafta wiedzialam, ale myslalam ze tu chodzi o cos innego ;p ok juz nie spamuje, jakby doszli jacys wrogowie dajcie znac
a btw to kiedy mamy sie polaczyc??
Kivan
Wysłany: Pon 18:13, 01 Sty 2007
Temat postu:
Kay napisał:
KoK - Knights of Kadios.
Ally z zielonym robaczkiem
"Jestesmy Zergami"- nie mam zielonego pojecia
KoK : Knights of Kadios
Zerg: nazwa pochodzi ze Starcrafta, jednostki Zergow byly slabsze niz sily wroga, ale zawsze bylo ich 2 - 3 razy wiecej. Zerg to np 9 na 2 albo 4 na 1. Albo 200 na 10.
Ps: wylaczylem usmieszki w poscie Kaya, bo wsiesniacko wygladalo
Zulhianae
Wysłany: Pon 10:52, 01 Sty 2007
Temat postu:
A wiec narazie tylko KoK ?? To nie jest zle
Kay-Azreael
Wysłany: Nie 18:28, 31 Gru 2006
Temat postu:
KoK - Knights of Kadios.
Ally z zielonym robaczkiem
"Jestesmy Zergami"- nie mam zielonego pojecia
Dida89
Wysłany: Nie 12:35, 31 Gru 2006
Temat postu:
mam 2 pytania:
*KoK - jakie to ally?? (to skrót czy tak sie nazywa??)...
*"jesteśmy Zergami" (co oznacza to)...
Kay-Azreael
Wysłany: Sob 21:09, 30 Gru 2006
Temat postu: Regulamin sojuszu Shadow Order
Regulamin oraz zbiór porad sojuszu Shadow Order na serwerze NoobWars (Lineage2)
1:) Rozwiązywanie sporów i problemów wewnątrz ally
** Każdy członek ally powinien zwracać się do innego gracza z sojuszu z odpowiednim szacunkiem. Innymi słowy: To że jesteś, w swoim mniemaniu, Pro nie daje Ci prawa aby innych mieszać z błotem.
** Przekładamy dobro ogółu nad własne, prywatne problemy/spory. Staramy się zapomnieć o sporach które miały miejsce w przeszłości.
** PK w ally niedozwolone. Za peknięcie członka ally grozi natychmiastowe wydalenie z klanu. Jedynym czynnikiem łagodzącym jest wstawiennictwo ofiary (pekniętego). Osoba wstawiająca się powinna jasno i wyraźnie wypowiedzieć się na czacie ally w danej sprawie.
** PvP (poza areną) dozwolone. Dozwolone, pod warunkiem wcześniejszego (obustronnego) uzgodnienia miejsca, terminu zasad pojedynku. Przed starciem, należy powiadomić innych na czacie ally o planowanym PvP.
** Wszelkie inne problemy powinny być załatwiane na PM lub rozmowach party, w których uczestniczą osoby zainteresowane oraz liderzy klanów stron zwaśnionych. Nie każdy powinien wiedzieć o sporach innych.
** Gdy potrzebujesz pomocy, a nie możesz jej uzyskać, warto wpisać komendę /allyinfo (zanim zirytujesz się :D) i sprawdzić aktualną aktywność. Do tego, weź poprawkę na graczy co są AFK bądź na Dual Box’ie. (Zerg nie działa w małych grupach:D)
2:) Zasady obowiązujące podczas wypraw ally.
** Podczas wypraw ally, tj. od momentu zbiórki, obowiązuje ZAKAZ używania czatu „shout”. Chodzi o element zaskoczenia oraz o niemożność namierzenia nas.
** Komunikacja z klanami z poza ally – W ally istnieją osoby, na stałe odpowiedzialne za komunikację z innymi klanami. Gdy nie ma osoby wyznaczonej, nowy łącznik obierany jest z grona osób online i informowany przez lidera wyprawy o swojej roli. Osoby, które nie są wybrane do roli łącznika, nie powinny poczuwać się do obowiązku informowania sojuszników z poza ally o naszych planach oraz działaniach.
** Podczas wypraw klanowych, o wszelkich działaniach decyduje lider wyprawy. Jest nim zazwyczaj Szmergiel i/lub Matix. Tylko lider wyprawy ma prawo używać komend "SoE", „stać”, „stop”, iść”, „go”, „bić”, „zostawić”, „czekać”, „w8” itp. Wszyscy „wodzireje” proszeni są o trzymanie języka za zębami. Zbyt wielu dowodzących wprowadza zamęt co prowadzi do rozbicia grupy. (Zdaj sobie sprawę z tego że gdyby istniała opcja „ally/clan chat ban” to na pewno zostałbyś zbanowany za „wodzirejstwo” :P)
Szczególnie ważne jest aby nie sugerować się tym, co robią inni, powinieneś robić to, co zostało polecone do zrobienia. Przykładowo: Ludzie zaczynają brać SoE, straciłes wątek, nie klikaj odruchowo na SoE, Masz chwilę aby sprawdzić czy na czacie ally zostało wydane takie polecenie. Nie martw się, jeżeli weżmiesz Soe kilka sekund później, to i tak dogonisz peleton:P
** Gdy nie wiesz gdzie iść -> /target lider
** Czytaj komendy lidera na chacie ally.
** Pilnuj swojego party (radar w prawym górnym rogu)
** Jeżeli, będąc w niebezpiecznym miejscu masz dużego laga -> weź soe,
** Nie rozpowiadaj na lewo i prawo, gdzie, kiedy i w jakim celu organizowana jest zbiórka.
** Jeżeli wyprawa kończy się w miejscu, gdzie zostajemy na dłużej w celu spokojnego pogrania, to zostajemy tam nie dłużej niż do momentu zbiórki kolejnej wyprawy. Przykładowo: Idziemy z Giran do Kryształu. Zostajemy tam na dwie doby. Dwie doby później organizowana jest kolejna wyprawa w to samo miejsce. Każdy kto jest pod kryształem i ma zamiar dalej tam grać, powinien wziąć soe, udać się na zbiórkę i ponownie z całym ally dojść pod kryształ. (Dlaczego? Im więcej Zergów tym lepiej :D.) Dopuszczalne są wyjątki, gdy dany gracz zamierza przyjść pod kryształ inną postacią – wtedy nie musi brać soe pierwszą postacią.
** Sytuacja kryzysowa – TRAIN
„Spokojnie – to tylko awaria” :D ....temat rzeka. Ważne aby nie panikować!! O większości trainów, organizowanych w naszą stronę, jesteśmy informowani z wyprzedzeniem. Daje nam to możliwość przygotowania się. <tutaj można napisać rozprawkę na ten temat, wskazówki jak robić trainy, jak się bronić, zachować itp.> .....To co najważniejsze. Zakładamy pewną sytuację:
a:) został nam podesłany train, o którym niewiedzieliśmy. Za motorniczym z wagonami nie szła armia wroga.
b:) część z nas zginęła – zostaliśmy osłabieni do czasu wskrzeszenia.
c:) nie wszystkie moby, biorące udział w train’nie zostały ubite – wróciły na miejsce respawn’u.
d:) zaczynamy wskrzeszanie
.......................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!STOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.......................................
Najbliższe moby, „pamiętają” o swoich ofiarach. Podczas wskrzeszania, bufowania, debufowania, lecznia itp. ofiar wykolejenia - Train powróci i zaatakuje osobę która wykonywała wymienione czynności. Dlatego, konieczne jest, (podczas sytuacji podobnej do omawianej) aby KAŻDY gracz, mający cokolwiek wspólnego z train’em przelogował* swoją postać – niezależnie czy trup czy ocalały. Przelogowanie powoduje u mobów wymazanie Ciebie z ich pamięci. Jeżeli (po train’ie) nie przelogujesz się i z Twojej winy zginie ktokolwiek z „naszych”, powinieneś wziąć SoE w celu nauczki. Każdy lider party powinien zadbać o to, aby nie brać takiego delikwenta do party, aż do zakończenia bieżącej wyprawy.
*Przelogowanie – powrót do okna wyboru postaci. Alt+x -> relogin -> OK. Podczas powrotu do okna wyboru postaci, możesz zobaczyć informację, że zostałeś rozłączony z serwerem (na środku ekranu) - nie naciskaj „OK.”!!. W prawym dolnym rogu (w oknie wyboru postaci), znajdziesz przycisk „relogin”, kliknij go, wrócisz do okna logowania. W ten sposób proces ponownego logowania będzie szybszy niż całkowite wyjście z gry do Windowsa i ponowne uruchomienie L2.
3:) Polityka zewnętrzna sojuszu SO w stosunku do wrogów.
** Oficjalni wrogowie ally: czytaj tutaj
** jeżeli nie jesteś pewiem czy klan jest naszym wrogiem, ponieważ ne ma go na liście wrogów oficjalnych, zapytaj lub przejdź obok.
** W czasie mass pvp bijemy wszystkich co pomagają (pomagają w danym momencie) w/w klanom, nie oszczędzamy uciekających wrogów.
** Każdy klanowicz ally, ma obowiązek i prawo walczyć z naszym wrogiem numer jeden, niezależnie od prywatnych stosunków „gracz naszego ally <-> gracz wrogiego ally”.
4:) Polityka zewnętrzna sojuszu SO w stosunku do neutralnych i pozytywnych nam klanów oraz sojuszy.
** Nie reagujemy na zaczepki, nie zaczepiamy graczy z klanów neutralnych/sojuszniczych z poza ally. Jeżeli zostałeś zaczepiony przez "przyjaciela" nie dokonuj samosądu. Zrób ScreenShot przekaż do lidera. Wszelkie takie sprawy będą rozwiązywane drogą dyplomacji (mamy grać razem a nie przeciwko sobie). Osoby, które będą prowokowoły do bójek między klanami przyjacielskimi zostaną usunięte z klanu. Wszelkie problemy powinny być rozwiązywane na drodze dyplomacji. (Jesteśmy Zergami, nie prymitywami.)
** Sojusznicy SO: czytaj tutaj
** „Wróg naszego wroga jest naszym przyjacielem” – staramy się utrzymywać jak najlepsze stosunki z klanami neutralnymi, niezdecydowanymi oraz z każdym klanem który jest anty-KoK. W sytuacji gdy klan z poza ally, potrzebuje wsparcia w walce z KoK, staramy się pomóc. Nie możemy i nie chcemy walczyć z całym serwerem, dążymy do tego aby cały serwer walczył z KoK’iem. Pamiętaj o co walczymy. Walczymy o prawo na serwerze do normalnego grania – bez trainów Sir_Boss’a, bez chamskich zachowań klanu D2C itp. Dbajmy więc o to, aby osoby postronne nie spostrzegały nas jako kolejnego tyrana. Dlatego też, każdy incydent mogący naruszyć neutralne/pozytywne stosunki z klanem, który stoi w opozycji do KoK, powinien być jak najszybciej załagodzony. Osoby z naszego ally, które nagminnie łamią tą zasadę, działają na własną rękę – wbrew naszym celom. Osoba ta, po upomnieniu, gdy znów będzie działać na szkodę naszego ally, zostanie WYDALONA. W skrócie: Nie rozkręcamy zadym z potencjalnym sojusznikiem.
** Jeżeli posiadasz inne postacie, nie będące członkami naszego sojuszu – rób co chcesz (w kontekście zadym), ale musisz pozostać ANONIMOWY. Niedopuszczalne jest abyś, przykładowo: Drugą postacią rozkręcasz zadymę w RoD (z kim popadnie), niezależnie jak się bawisz, nie możesz zdradzić się, że jedna z Twoich postaci należy do naszego ally – jest to psucie naszego wizerunku i łamiesz w ten sposób nasz regulamin – działasz na szkodę ally.
5) Regulamin Rajdów stanowi integralną część regulaminu ally SO.
REGULAMIN DOTYCZY WSZYSTKICH CZŁONKÓW SOJUSZU, NIEZALEŻŃIE OD STAŻU, ZASŁUG, POZIOMU ITP. NIE ZNAJOMOŚĆ REGULAMINU, NIE ZWALNIA NIKOGOKOLWIEK Z PRZESTRZEGANIA GO. LISTA WROGÓW I SOJUSZNIKÓW ORAZ PUNKTY REGULAMINU MOGĄ ZMIENIAĆ SIĘ W ZALEŻNOŚCI OD OKOLICZNOŚCI.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin